donderdag 23 juni 2016

Plaats een foto van schoeisel waarop je weinig loopt

Dit jaar moet het er toch van komen. Ik ga tijdens het dorpsfeest in Lunteren op klompen lopen. Vroeger liep ik er veel vaker op , even de tuin in of even kijken waar de kinderen aan het spelen waren. Maar sinds ik altijd mijn schoenen aan heb is dat voorbij.

Ik moet er dus nog wel even een paar kilometers op maken voordat ik er de laatste zaterdag van augustus de hele dag erop ga lopen. Als ik dat niet oefen dan loop ik binnen een half uur met blaren en daar zit ik niet op te wachten.

Ik zoek nu nog grijze wollen zelfgebreide sokken. Mijn moeder was ze ooit aan het breien , maar door haar slechte ogen en haar broze gezondheid komen ze, vrees ik, nooit af. Misschien toch maar eens in het buurtdorp kijken of die ze verkopen.

En de volgende uitdaging is een foto te plaatsen van naar buiten kijken. Nou das een makkie

Liefs,

Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten