dinsdag 14 juni 2016

Plaats een foto van vreugde

De uitdaging van vandaag is een foto te plaatsen van vreugde. Ik moest er even over nadenken maar op deze foto zie je erg veel vreugde. Ik ben hier nog leidster van het elftal van mijn jongste zoon. En samen hebben we erg veel lol. De foto heb ik laten ook nog een keer na getekend. Deze was heel goed gelukt alleen heb ik de tekening gelamineerd . Daar is hij niet mooier van geworden. Onze gezichten lijken wel vlekken. Maar het tekenen ervan heeft me ook veel vreugde gegeven dus vandaar deze twee foto`s.

De andere foto laat ook vreugde zien, en wel de vreugde samen met onze oudste zoon. Hij is een tijdje een jeugdscheidsrechter geweest. En tijdens een van deze wedstrijden is deze foto gemaakt.

De volgende uitdaging is een foto te plaatsen van Lady Diana. Ook haar heb ik meerdere keren getekend. Misschien dat ik die foto wel opzoek. En anders zijn er meer dan voldoende foto`s op het internet te vinden. Helaas heb ik zelf nooit een foto van haar kunnen maken, of nog liever,wat zou ik haar graag onder 4 ogen gesproken hebben. Je ziet de uitdaging vanzelf wel eer verschijnen.

Liefs,

Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten