woensdag 29 juni 2016

Plaats een foto van....

Vandaag geen foto van een uitdaging. Of misschien juist een hele grote uitdaging? Vandaag zijn we 26 jaar getrouwd. Op zich is dat in deze tijd al een hele uitdaging, al ervaar ik dat niet zo. 26 jaar, wat klinkt dat lang. Maar als ik erop terug kijk zijn de jaren omgevlogen. Tuurlijk is erin die jaren veel gebeurd. Als ik nog weer eens onze trouwfoto`s erbij pak schrik ik toch elke keer weer hoeveel mensen er op de foto staan die al niet meer in ons midden zijn. Zelfs hele jonge mensen. Dat doet me ook direct beseffen dat we echt moeten blijven genieten van elke dag die we hebben. Want hoe cliché het ook klinkt, morgen kan zo maar je laatste dag zijn.

Besef jij je dat vaak? Ik wel. Hopelijk mag ik nog lang genieten van deze uitdaging.

Morgen dan maar de uitdaging van wat ik als laatste gekocht heb.

Liefs,

Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten