woensdag 13 juli 2016

Jaartafel Koning winter, vrouwtje dooi en moeder aarde

Ik heb jaren een jaartafel/ kast gehad. De laatste maanden heb ik een vilt dip en ook weinig zin om elke twee, drie weken de kasten opnieuw in te richten. 

Nu heb ik drie kasten naast elkaar met op iedere schap een eigen onderwerp. Ik heb de mooiste popjes uit mijn verzameling gezocht en op seizoen ingedeeld. 

Op de middelste schap van de eerste kast staan Moeder aarde,midzomer dagdroom, midzomer nachtdroom en Vrouwtje Dooi. Deze popjes zette ik altijd neer zo rond maart en april. Het einde van de winter en het voorjaar worden hiermee weergegeven.
 
En op de onderste schap van de derde kast staan Koning winter samen met Olle en enkele winter popjes met een slee en schaatsen. Deze staan ongeveer in de maanden december en januari.

En daarmee ben ik een heel jaar rond.

Liefs,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten