vrijdag 22 juli 2016

Plaats een foto van iets doms

De volgende uitdaging is een foto te plaatsen van iets doms. Nu overkomen mij wel eens vaker domme dingen. Meestal schiet ik in de lach en leg ik dat niet vast op foto. Maar deze keer zie je een foto van mijn boven benen. Nee maak je geen zorgen ik wordt niet mishandeld. 

Een tijdje geleden was ik met mijn vader aan het klussen. We moesten grote dubbelglas puien op een verhoging zetten. We maakte gebruik van die handige zuignappen. Om vast te houden zijn ze geweldig maar niet als je je benen gebruikt om te duwen. Telkens gaf ik de pui een duw met mijn bovenbenen. Ik voelde er niets van, tot twee dagen later ik dit wat op de foto staat zag. Even moest ik bedenken waarvan deze blauwe plekken konden zijn. Maar dat duurde niet zo lang. Tjsa een beetje dom is het wel. Maar gelukkig zag niemand het.

Wat de volgende uitdaging is weet ik nog niet, maar dat zie je vanzelf. Zo dom als deze kan die in ieder geval niet zijn. Doe jij wel eens domme dingen? Ach zo`n blauwe plek is na een paar dagen wel weer verdwenen en dan ziet niemands het meer.

liefs,

Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten