zaterdag 30 juli 2016

Plaats een foto van je ontbijt

De uitdaging van vandaag is een foto te plaatsen van mijn ontbijt. Tsja een van de dingen die voor mij een echte uitdaging zijn is ontbijten. Ik ben geen brood mens en ook zoiets als yoghurt en kwark krijg ik eigenlijk niet door mijn keel op de vroege morgen. Ik kan alleen ontbijten als ik alle tijd heb zoals op de vakantie of in een hotel. Thuis ben ik druk met teveel dingen dus bestaat mijn ontbijt meestal uit een koffie verkeerd. Ja ja ik weet dat het niet gezond is, maar ik doe het al jaren zo. Wie weet gaat dat ooit nog eens veranderen.

Zo ik heb weer een uitdaging volbracht. Ik zal eens even kijken hoeveel uitdagingen ik al gedaan heb. Zou ik al een half jaar gehaald hebben? Geen idee. Hopelijk genieten jullie ervan? Ik wel.

Liefs,

Anita.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten