vrijdag 26 augustus 2016

Plaats een foto van je camping vakantie


De uitdaging van vandaag is een foto te plaatsen van een camping vakantie.

Zoals bijna ieder jaar gaan we naar een camping in de buurt. Ook in 2016 zijn we met de caravan op vakantie geweest. Het weer liet wel wat te wensen over, maar we hebben volop genoten. De dagen dat het lekker weer was hebben we gefietst en ben ik einde wezen wandelen. De dagen dat het minder was heb ik heerlijk gehobbyd en gelezen. Zoals je op de foto kunt zien is er behoorlijk wat regen gevallen. Maar dat mag de pret niet drukken. En we hebben heerlijk uitgeslapen.

Wat de volgende uitdaging is weet ik nog niet, maar ik heb er weer een aantal gevonden en van een vriendin toegestuurd gekregen. Ik kan weer even vooruit.

Liefs,

Anita


Geen opmerkingen:

Een reactie posten