maandag 19 september 2016

Plaats een foto van dieren in de dierentuin

De uitdaging van vandaag is een foto van dieren in de dierentuin te plaatsen.  Ik zou vele foto`s kunnen plaatsen omdat ik bijna alle dierentuinen in Nederland wel bezocht hebt. Maar ik moest een keuze maken. En terwijl ik aan het zoeken was naar een andere foto kwam ik deze tegen.
Een tijd geleden ben ik naar dierentuin de Oliemeulen geweest. Wij waren op vakantie in Helmond dus konden we er mooi even langs. Er was een dik pak sneeuw gevallen en daar heb ik deze foto`s gemaakt. Ze stonden zo mooi rechtop van de zon te genieten. De zon was ook heerlijk warm en dat hadden deze mooiers goed bekeken.

Ook deze uitdaging is weer volbracht. Wat zal de volgende brengen? Waarschijnlijk weer heel veel herinneringen. Want voordat ik een goede foto gevonden heb zijn er al heel wat over mijn beeldscherm gekomen. 

Hebben jullie nog een leuke uitdaging? Laat het me dan a.u.b. weten in een reactie onderaan dit blogje.

Liefs,

Anita.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten