donderdag 15 september 2016

Plaats een foto van je groente tuin

De uitdaging van vandaag is een foto te plaatsten van mijn groente tuin. Nu heb ik niet zoveel plek voor een groentetuin. Maar er staan wel wat planten in onze achtertuin die eetbaar zijn. De bloesem is van de Opal pruimenboom. Deze pruimen vind ik het lekkerste van allemaal.

Dan zie je de bloesem van de aardbeienplanten. Niet dat ik daar zelf zo heel veel van eet. Meestal zijn de merels er eerder bij en hebben ze de meeste aardbeien al opgegeten. Maar dat maakt me niet zoveel uit. Zij moeten ook leven en eten.

Op de laatste foto zie je mijn druivenstruik. Sinds twee jaar heb ik er een ziekte inzitten en worden de druiven niet rijp maar bruin. Ik heb geen idee wat ik eraan moet doen. Het is geen meeldauw. Maar welke ziekte er wel in zit ....geen idee. Hebben jullie  tips hoe ik het kan voorkomen dat de druiven voor ze rijp zijn verrotte? Ik hoor het graag.

Ook deze uitdaging is weer klaar . Op naar de volgende.

Liefs,

Anita




Geen opmerkingen:

Een reactie posten