maandag 26 september 2016

Plaats een foto van oud en nieuw.

De uitdaging voor vandaag is een foto te plaatsen van oud en nieuw. Nu had ik foto`s kunnen plaatsen van vuurwerk, maar ik vond dit ook wel toepasselijk. Het is een foto van mijn oude trouwe Daewoo Matiz en mijn nieuwe Fiat Panda. 
Met mijn oude trouwe Matiz heb ik twaalf jaar lief en leed gedeeld maar zijn buitenkantje werd een beetje slecht. Ik heb altijd met veel plezier in gereden. Maar hij heeft nooit kunnen tippen aan mijn oude Panda`s. Ik heb er al 4 versleten. 
De Panda van toen is niet meer te vergelijken met deze, maar ik hoop er net zoveel plezier mee te krijgen als dat ik toen had.
Heerlijk weer zo`n jas die je aantrekt en waarmee je gaat. 

Dit is een iets andere uitvoering van oud en nieuw als dat je waarschijnlijk verwacht had. Maar toch...Op naar de volgende uitdaging.

Liefs,

Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten