zondag 30 oktober 2016

Plaats een foto van een verloren liefde

De uitdaging van vandaag is een foto te plaatsen van een verloren liefde. Maar om nu op zoek te gaan naar foto`s hiervan dat gaat me wat te ver.  Wel heb ik enkele spreuken gevonden die gaan over ( verbroken) relaties en liefdes.

Sommige zijn echt grappig, andere bloed serieus.

Sommige gaan echt over liefdes, andere over relaties in het algemeen. Hoe dan ook als een relatie mis gaat of niet loopt dan moet je weer door.

Voor sommige mensen is het makkelijk om zichzelf bij elkaar te rapen, andere blijven eindeloos hangen in zelfmedelijden en kunnen het boek maar slecht dichtdoen. Blijven dan boos en wrokkig. Gelukkig heb ik daar geen last van.



Ooit las ik ergens een advertentie van iemand die op zoek was naar een nieuwe relatie. Daarin stond:" Rugtas geen probleem mits die gesloten is".
Ik vond het een hele mooie opmerking.
De spreuk hiernaast zegt ongeveer hetzelfde.

Geniet maar van de spreuken die ik gezocht heb bij de uitdaging :"een foto van verloren liefde"
Liefs,

Anita










Geen opmerkingen:

Een reactie posten