dinsdag 4 oktober 2016

Plaats een foto van iets met een " A"

De uitdaging van vandaag is iets te plaatsen , wat begint met een "A".

Tsja hoe kan het anders dan dat dat een foto wordt van Apen.

Ik heb zoveel foto`s van apen alleen staan die niet op deze computer. Deze foto`s zijn de apen van de Apenhof die op last van het NVWA overgeplaatst moesten worden naar st AAP.

De verzorging liet volgens het NVWA te wensen over en zo gebeurde het dat van de 8 apen die overgeplaatst werden er binnen een jaar 5 dood gingen bij st AAP. En dan heb ik het niet alleen over de oudere apen!

Blijkbaar hadden zij het bij de Apenhof nog niet zo slecht als dat het NVWA deed voorkomen. Arme apen!


De apen op de onderste twee foto`s leven nog, als ik AAP moet geloven maar de laatste keer heb alleen Jasper gezien.  En Ernie heb ik al vanaf vorig jaar niet gezien. Telkens is er volgens AAP iets waardoor het niet kan. Bij elkaar wennen dan wel bij de een dan wel bij de ander.
Dus heel veel vertrouwen heb ik er niet meer in.

Maar goed dit was de uitdaging plaats een foto met een "A"
Op naar de "B"

Liefs,

Anita.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten