donderdag 20 oktober 2016

Plaats een foto van iets met een "Q"

Vandaag is de letter "Q"aan de beurt. Het heeft even geduurd voor ik wist welk woord er met een Q begint en welke foto ik er dan bij zou plaatsen  . 

Maar voor mij is dat de "Q"van  Quality time. En daarbij hoort voor mij deze foto. Het is een foto gemaakt tijdens een van onze lange weekeinden die we samen doorgebracht hebben in een hotel. Dan zijn we hele dagen samen zonder dat we gestoord worden door van allerlei bezigheden. Even echt met z`n tweeën.. Heerlijk. 
Maar na een weekeind ben ik ook altijd weer blij dat ik naar huis mag en dat ik dan de jongens weer om me heen heb. Daarvan kan ik net zo genieten als van een weekeindje in een hotel.  

Pfff de letter "Q"heb ik ook weer gehad. Op naar de "R".

Liefs,

Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten