maandag 21 november 2016

Plaats een foto over de winter

De uitdaging van vandaag is een foto te plaatsen over de winter. Nu heb ik al eens een zelfde uitdaging gehad en daar heb ik toen mijn mooiste winter foto`s al voor gebruikt. En zo vaak hebben wij hier geen echte winters met sneeuw en ijs. Maar nu kwam ik een tijdje geleden deze foto op het web tegen. Ik die wil ik graag met jullie delen. 


Ik vind het zo`n mooie maar ook grappige foto. Ik zie het helemaal voor me...kinderen die een sneeuwpop maken met een wortel als neus en dan de volgende morgen nog wel een sneeuwpop hebben maar met een opgegeten neus.  Daarbij komt dat ik een eekhoorn erg mooi vind om te zien. 

Een tijdje geleden heb ik verschillende foto`s gemaakt van een eekhoorn die walnoten aan het verzamelen was. Maar helaas is er geen enkele foto gelukt. Misschien volgend jaar toch maar eens bij schoonmama buiten gaan zitten wachten tot ze weer komen om hun wintervoorraad aan te leggen?

Hoe dan ook , ik word blij van zo`n foto.

Liefs,

Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten