zaterdag 19 november 2016

Plaats een foto van kinderen

De uitdaging van vandaag is een foto te plaatsen van kinderen. Nu weten jullie waarschijnlijk wel dat ik op een speelzaal werk. Ik plaatst daar eigenlijk nooit geen foto`s van, maar deze kwam ik tegen op Facebook. En deze foto`s staan dus al op het web. Ik vind dat ik ze dan dus wel mag gebruiken.
Beide foto`s zijn gemaakt na aanleiding van een speciale gebeurtenis. De bovenste is gemaakt tijdens het eindfeest voor de zomervakantie. Elk jaar hebben wij zo`n feest samen met de ouders en de peuters. Het is altijd eer een heel geregel en een drukte van belang, maar erg leuk om te doen.
De onderste foto is gemaakt tijdens een gezamenlijk uitje met de basisschool. Wij mochten toen op bezoek komen om de voorstelling van Blup te kijken. De peuters vonden het schitterend.

Ook deze uitdaging is klaar.
Vinden jullie het nog steeds leuk om ze te lezen? Hebben jullie nog leuke, gekke, grappige, moeilijke uitdagingen voor me? Laat het dan in een reactie weten dan zal ik mijn best doen om ze uit te voeren.

Liefs,

Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten