vrijdag 16 december 2016

Miauw miauw merry x-mas

Hier zie je een foto van onze laatst "aangenomen" poezenkind. Hij is geboren in 2011 en woont al weer heel wat jaren bij ons en is een echte sul.

Ik liep door het huis met deze kerstmuts, zag Karel op tafel liggen, zette de muts op zijn koppie en hij bleef braaf liggen. Ik kon op mijn gemak mijn camera pakken en nadat ik heel wat foto`s had gemaakt stond hij op en vond hij het wel welletjes geweest.

Hij zag het balletje aan de muts en dat was erg leuk om mee te spelen. Hij is echt MIJN kater. Als ik thuis ben en hij de kans heeft ligt hij op schoot. Ook al zit ik met de laptop of een knutselwerkje op schoot....het maakt hem niets uit . Hij gaat er gewoon pontificaal bovenop liggen.

Ik hoop nog lang plezier aan hem te mogen beleven.

Liefs,

Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten