woensdag 14 december 2016

Plaats een foto van het werk van je vader

De uitdaging van vandaag is een foto te plaatsen van het werk van mijn vader. Nu werkt mijn vader nog wel vrijwillig, maar al 27 jaar is hij gestopt met werken in zijn eigen zaak. Vroeger als kind zijnde verkocht en repareerde pap tv`s zoals deze op de foto. Ik het de foto gemaakt op een "Zwarte markt" omdat het mij meteen deed terug denken aan mijn jeugd. Toen kom het maar zo gebeuren dat wij een tv op het kastje in de huiskamer hadden staan en dat deze een uur later weer naar beneden werd gesleept omdat pap hem dan verkocht had. Als we geluk hadden dan werd er weer een nieuwe naar boven gebracht en anders dan hadden we geen tv. Een mooie tijd, mijn jeugd. Wat zou ik die graag nog een keer over doen.
Zo ik heb weer een uitdaging volbracht. Heb jij nog leuke ideeën? Laat ze me dan weten in onderstaand tekst vak zodat ik ze kan uitvoeren.

Liefs,

Anita


Geen opmerkingen:

Een reactie posten