donderdag 1 december 2016

Plaats een foto van "lui"

De uitdaging van vandaag is lui. Nu komt dat woord in mijn woordenboek eigenlijk niet voor. Ik ben altijd bezig. Ik ga `s morgens om 7.00 de deur uit om naar mijn betaalde baan te gaan. Daar ben ik zo tussen 12 en 13.00 uur klaar en rijdt dan direct door naar mijn vrijwilligers baan. Daar ben ik bezig tot een uur of vier , soms vijf. Dan kom ik thuis ga eten koken en een beetje het huishouden doen. `s Avond nog even achter de pc en dan zoek ik mijn mandje op.

Maar als ik deze afbeeldingen zie dan denk ik :"Mmm wat heerlijk om zo een regenachtige zondag door te brengen". Lekkere warme trui aan. Geitenwollen sokken aan en met een warme chocolademelk in de hand lekker de hele dag niks doen.  Maar eerlijk is eerlijk, ik ben dat hangen op een bank binnen een uur zat, behalve als ik iets te kletsen heb, dan houd ik dat wel een paar uur vol. Dus het idee bij de foto klopt helemaal niet met wie ik in werkelijkheid ben. Nee laat mij op zondag maar zo`n kilometertje of 10 wandelen. Dan voel ik me een stuk beter.

Wat zal ik als volgende uitdaging gaan volbrengen? Ik heb nog een aantal winteruitdagingen zoals een foto van de grootste kerstboom . Maar daarvoor moet ik eerst foto`s maken. Ach wie weet heb ik er vandaag of morgen zin in.

Liefs,

Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten