vrijdag 2 december 2016

Plaats een foto van speciaal eten

De uitdaging van vandaag is een foto te plaatsen van speciaal eten. Nu hoor ik jullie denken, speciaal eten? Ja, Olvarit fruithapje is voor mij speciaal eten. Dit eet ik namelijk altijd als ik ziek ben.  En dan het liefst de smaak appel, banaan, sinaasappel.
Zodra ik ziek ben stop ik meestal met eten, maar dit gaat er bijna altijd in. Als ik dit binnen kan houden dan eet ik meestal aardappels met appelmoes. En als ook dat zonder problemen binnen blijft dan eet ik alles weer. Het gekke is dan je Olvarit fruit hapjes overal kunt kopen maar dat deze smaken meestal niet verkocht worden. Tijdens de vakantie kwamen we in een supermarkt en daar zag ik ze in de schappen staan. Ik heb een paar potjes meegenomen maar helaas ben ik alweer door mijn voorraad heen. Hopelijk word ik voorlopig niet meer ziek. Zo de uitdaging voor vandaag heb ik ook weer uitgevoerd. Op naar de volgende.
Liefs,

Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten