donderdag 22 december 2016

Vraagje

Laatst kwam ik deze foto tegen op het internet. Tjsa gek maar je denkt er dan toch over na. 
Het leukste wat ik van mijn oma van moederkant geleerd heb is zakdoekjes borduren. Op woensdagmiddag kwam oma met de bus uit Ede en dan mocht ik naast haar op de bank zitten. Terwijl ik dicht tegen haar aan kroop borduurde ik dan kruisjes op een klein vierkant lapje met een randje kant er langs. Op het zakdoekje stonden de kruisjes al voorgedrukt. Een heerlijke herinnering aan een mooi mens.

Aan mijn oma van vaderskant het ik niet zulke specifieke herinneringen. Ik denk dat dat komt omdat ze bij ons inwoonde. Zij was er gewoon altijd, behalve dan op zondag want dan was ze bij mijn tante.

Leuk wat zo`n foto allemaal al niet voor herinneringen oproepen.
Heb jij ook mooie lieve of leuke herinneringen aan je oma?
Koester ze!

Liefs,

Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten