woensdag 13 december 2017

Let is snow

Vandaag is er nog meer sneeuw gevallen dan gisteren. Schitterend om te zien hoe dik de laag is. Hieronder zie je een foto gemaakt van het dak van ons tuinhuisje. Ik denk dat het toch snel een 20 cm dik is.
Hieronder zie je een dikke laag sneeuw op de ligusterheg. Dat deze het kan dragen is me een raadsel.

Toen ik zondag in het Paradijs liep was ik tot 3 keer toe getuigen van een boom die het begaf onder de zware last van de sneeuw. Ik had al een keer geluid gehoord wat ik niet helemaal thuis kon brengen. Ik dacht aan karbietschieten, maar nu al en op zondag was niet logisch. Wat het anders moest zijn kon ik me op dat moment niet bedenken. Tot het weer gebeurde en ik het zag. Een dikke tak brak af en dit gaf een doffe knap en een grote sneeuw wolk. Mooi om te zien, maar na de derde keer heb ik toch maar stevig de pas erin gezet richting uitgang. Je moet er niet aan denken dat je zo`n tak op je hoofd krijgt.
Vandaag is het gaan regenen en de meeste sneeuw is inmiddels gesmolten. Hopelijk valt er met de kerst weer zoveel sneeuw. Wat het blijft hoe dan ook mooi om te zien, zeker met kerst.

Liefs,

Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten