woensdag 6 december 2017

Op naar de kerst

Zo ik heb het kerstdorp en de kerstboom weer van zolder gehaald. Het dorp stond zo maar de boom.... Eerst de twijfel of ik alle zelfgemaakte versiering of gekochte plastic ballen erin zou hangen. Uiteindelijk werden het ballen... maar toen kwam de vraag of ik een zilveren of rode boom wilde.  Ik kon niet kiezen dus dan maar beide.

Het liefst had ik weer schuine banen gedaan maar het lukte me niet. Dan maar zo. Echt tevreden ben ik niet ... maar we doen het er maar mee.  Bijna elk jaar moet ik de boom wel een keer extra opzetten omdat de katten hem omgegooid hebben.  Mocht dat weer gebeuren dan verander ik het wel.

Nu ben ik nog een adventkalender aan het maken. In Duitsland heb ik een juten kalender met zakjes gekocht. De nummer heb ik vervangen voor klittenband.  Nu ben ik kerst ornamenten aan het maken die opgeborgen kunnen worden in de zakjes.  Per dag kan je met klittenband een kerstman, sneeuwpop, duif of engeltje op de kalender plakken tot deze vol is en het kerst is. Ik heb er 8 klaar dus ben bijna verplicht om er elke dag 1 te maken wil ik bijblijven. Waarschijnlijk gaat het me niet lukken maar dan is hij vast wel klaar voor kerst 2018.

Ben jij ook al bezig met kerst? Of ben je ook wel weer blij als het voorbij is?

Liefs,

Anita 

2 opmerkingen: