vrijdag 2 maart 2018

Buikgriep

Tijdens de voorjaarsvakantie heb ik een kleine week buikgriep gehad. Boven en onder kwam alles eruit. De tweede dag moest ik toch iets eten. Ik begon met thee en een beschuit. Maar ook dat bleef niet binnen. Aan het einde van de tweede dag was ik zo slap en gammel dat ik chips en cola zonder prik ben gaan eten drinken. Ik had wel eens gehoord dat dat goed is tegen buikgriep. Cola VRESELIJK!!!. Maar het was we het eerste dag binnen bleef. Zo heb ik 2 dagen geleefd en daarna ben ik weer "gewoon" gaan eten.

Cola en chips...wie had dat gedacht dat ik dat zou eten en drinken terwijl ik ziek was. Ik in ieder geval niet. Want cola vind ik vies en chips eet ik een enkele keer.

Maar gelukkig is de buikgriep weer over en kan de cola in de koelkast blijven voor de visite.

Liefs,

Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten