woensdag 11 juli 2018

Moodtracker schelp


Ik heb een oude nieuwe hobby. Ik tekende eerder vooral portreten maar de laatste tijd heb ik  het fenomeen bullet journal ontdekt. Het is mij niet helemaal duidelijk wat een ieder ermee doet. daar waar de ene het gebruikt om lijstjes bij te houden, gebruikt de ander het als agenda al dan niet creatief.
Mijn plan was om er vooral een creatief boek van te maken maar toen mijn ouders beiden overleden werd het al snel een dagboek. Dit wil ik op den duur wel weer veranderen en er alleen maar creatieve dingen in maken. Ik ben begonnen met het maken van Mood trackers om aan het einde van de maand in een oogopslag te kunnen zien hoe ik me gemiddeld gevoeld heb. Deze schelp is er 1 van. De kleuren heb ik nog niet ingevuld. Dat doe ik pas als ik hem daadwerkelijk ga gebruiken. Erg leuk om te maken en bij te houden.

Ben jij nog creatief bezig? En zoja, waarmee?

Liefs Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten