maandag 20 augustus 2018

Leven de vakantie

Wij hebben sinds een week de vakantie er weer op zitten. Heerlijk met de caravan naar een klein plaatjes 9 kilometer van huis. En wat hebben we het getroffen. 

Voor het mooie was het net heet zat. Maar met de ramen open en de ventilator aan koelde het s nachts lekker af. We hebben maar twee keer gefietst in de natuur. De andere dagen was het daarvoor gewoon te heet. De andere dagen hebben we veelal met de voeten in een bak met water gezeten. Maar dat is ook heerlijk. 

Elke dag moest ik 2 maal naar mijn werk om de dieren te verzorgen, maar bij aankomst terug bij de caravan had ik tekens het gevoel opnieuw aan de vakantie te beginnen. Heerlijk gevoel, drie weken lang!

Morgen mag ik weer naar mijn betaalde baan om alles op z`n plek te zetten en dan begint volgende week het echte werk weer. Dan komen er weer 16 peuters om te leren en te spelen. Ik heb er weer zin in. 

Liefs,

Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten