zaterdag 5 januari 2013

Jaartafel/ seizoenstafel Kerst

En zo zijn we met de kerst tafel het hele jaar weer rond.
Het wandkleed heb ik een paar jaar geleden gemaakt. Daaronder staat "hart van goud" Ik ben even vergeten hoe het atelier ook alweer heetten wat het patroon uitgebracht heeft. De andere popjes op de kist zijn eigen maaksels. Allebei zijn ze nog gemaakt van een katoenen koker gevuld met rijst.

Onder in de kist zie je de popjes die gemaakt zijn met het patroon "naar Bethlehem" en "Op het veld" van atelier septemberspring. Ik heb daarna nog 1 koning gemaakt en toen had ik geen zin meer. De andere 2 koningen zijn al wel geknipt. Misschien als ik volgend jaar zin heb dat ik ze af maak. Deze zijn ook van septemberspring. Ik ben toch niet zo tevreden over mijn kerststal. Misschien dat ik ooit wel een tafel maak met andere versiersels dan een stal.

Heb jij nog leuke ideeën, dan hoor ik het graag.

Liefs Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten