dinsdag 20 augustus 2013

Even rust.

Ook de laatste kitten is gister verhuisd naar een nieuwe eigenaar. Ik heb dus even rust. Let wel EVEN. Inmiddels is er alweer een nestje met kitten geboren en er is nog een moeder poes zwanger. Gelukkig beginnen de moeders nu wat tammer te worden. Zou het ons lukken om ze voor het volgende voorjaar te kunnen vangen? We hebben een tijd lang verschillende vangkooien neergezet, maar standaard zit daar de al gecastreerde of gesteriliseerde kater of poes in. Daar zijn we maar mee gestopt. Door ze te voeren worden ze wel wat tammer maar ze blijven nog zeker 2 meter uit de buurt. Op de foto zie je de dame die nog zwanger is. Hopelijk duurt het niet zo lang meer want dan kunnen de kitten van beide moeders samen opgroeien. Dat is voor mij makkelijker dan weken achter elkaar mijn bed uit moeten om ze een fles te geven. Maar de natuur laat zich niet dwingen, toch?

Mocht je opzoek zijn naar een kitten, laat het me dan vast weten. Dan mail ik je zodra ik foto`s heb.

Liefs Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten