zaterdag 26 april 2014

Matroesjka

Eindelijk ben ik een beetje uit mijn viltdipje. Door het ongeluk in juni lukte het me niet om een patroon goed te lezen.
Normaal dan lees ik het patroon door en begin. Een enkele keer moet ik het er dan nog even bij pakken omdat ik niet meer exact weet wat ik moet doen of omdat het me niet helemaal duidelijk meer is. Nu kreeg ik het niet voor elkaar , zelfs niet als ik het verdeelde in stukjes. Dat was zo frustrerend dat ik het hele vilten op een laag pitje gezet had. Een stel lieve vriendinnen bleven me aanmoedigen om vooral toch weer te gaan vilten en kwamen zelfs met ideeën voor patronen aan zetten. Zo ontzettend lief. Uit eindelijk kwam ik op Pinterest dit patroon tegen van een matroesjka popje tegen.  ( In het patroon staat de naam Danielle Wilson) Dat heb ik gebruikt voor deze leuke popjes. Ik ben nu nog bezig met een viooltje. Daarna wil ik nog een rozen en een zonnebloem popje maken.

En waar ben jij mee bezig? Geniet je een beetje?

Liefs Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten