dinsdag 11 november 2014

Valentijnstafel

Ik heb de laatste jaren niets gemaakt voor deze tafel. Ik twijfel of ik al deze spullen wel in een kast zal zetten. De meeste spullen heb ik zelf gemaakt van stof van kleding van de kinderen of ik heb het gekregen van leerlingen. Er ligt een klein steentje met achter op een tekst van Norah, de schaal is geverfd door Rogier en Jasper, het zeepje heeft de moeder van Sergen gemaakt en het houten hartje was een afscheidscadeautje van Joshua.

Van de 5 popjes vind ik er eigenlijk maar 2 goed gelukt. Dat is het primulaatje van Mieke Stenders en het zittende, zelfverzonnen popje.

Waarschijnlijk zal ik de goed gelukte popjes wel bij een andere tafel zetten en de gekregen spullen zullen wel weer in de kast verdwijnen.

Heb jij ook zoveel spullen waarvan je eigenlijk geen afscheid wilt nemen maar dat je ook niet weet wat je er eigenlijk mee moet? Hoe dan ook, vergeet niet te genieten.

Liefs, Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten