maandag 30 maart 2015

Poezels

Tsja poezen....wat moet ik ermee, denk ik regelmatig. Of zoals ik laatst zei: "Waarom hou ik van die 7 krengen"? Eerlijk gezegd weet ik er geen antwoord op. Ze slopen mijn paastak. Als mijn jaartafel popjes op de onderste plank staan dan vind ik ze regelmatig gesloopt terug.

Op het moment is er een ziek en die poep en spuugt alles onder. Maar welke is het? Ze zien er geen van alle ziek uit. Voor zover ik het in de gaten kan houden eten en drinken ze allemaal goed. Ik zie ook geen afwijkend gedrag. Dus het blijft gissen en puin ruimen.

En uitgerekend als ik bedacht had om even op Facebook te kijken dan bedenkt er weer een dat hij/zij op schoot wil. Tsja en dan zijn het echte katten. Ik wil op schoot dus ik ga op schoot, ongeacht of dat daar nu een laptop ligt of dat je schoot leeg is. Vandaar deze leuk selfie.

De jongste drie katten hebben een hartruis en zullen dus waarschijnlijk niet oud worden. Onder andere deze lieverd heeft een hartruis. Maar goed ze hebben een mooi leven en meer kan ik ze niet bieden.Ach ik blijf toch van ze houden, maar er komen geen katten meer bij.

Heb jij ook zo`n liefde voor dieren? Ik wel. Of zoals mijn broer altijd zegt: "Ik hou van alle dieren, totdat ze me als voedsel beginnen te zien, dan wordt het wat minder. En met alle uitheemse dieren die bij ons opvangcentrum hebben gezeten en nog zitten zag de helft ons zeker als voedsel en hielden/ houden we toch van ze.

Hoe dan ook, geniet van ieder dier, al is het maar het koolmeesje op het vetbolletje.

Liefs,

Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten