woensdag 22 april 2015

Bonte koe/ Koetje toetje

Tsja , hoe komt deze lelijkerd aan zijn naam? Allereerst vond ik het toen hij nog een kitten was net een bonte koe.  Hij heeft van die lelijke vlekken en vooral op zijn koppie vond ik zijn tekening niet mooi. Ik houd absoluut niet van zwart witte katten. ( vandaar dat 3 van de 7 zwart wit zijn?) Hij is geboren op 01-06-2011. Ik heb hem samen met zijn zus Silver gevangen bij het opvangcentrum. Eigenlijk waren zij al te groot om ze echt tam te krijgen. Vooral Silver is heel lang schuw gebleven. Hierdoor was Bonte koe ook erg bang. Ik heb ze toen samen gedaan met een nestje van 4 jongen die ik met de fles aan het groot brengen was. Zo hoopte ik dat ze nog een beetje leuk op zouden drogen. Maar helaas. Omdat zij beide zo schuw waren lukte het me niet om een geschikte plek te vinden. Daarbij kam ook nog dat deze meneer een flinke navelbreuk had en dus geopereerd moest worden. Nieuwe eigenaren zitten niet te wachten op onkosten die gelijk gemaakt moeten worden. Dus moesten deze twee ook maar bij ons blijven wonen.

Inmiddels zijn we 4 jaar verder en is hij erg leuk opgedroogd. Van vreemde mensen moet hij nog niet veel hebben. Net als van de stofzuiger en alles wat voor hem onbekend is. Maar voor ons is het een echte lieverd.

Ook Bonte koe heeft bedacht dat als ik op de laptop bezig ben hij er best bij kan komen liggen. Ook hij vindt het heel gewoon dat hij op het toetsenbord kan gaan liggen. Het is bij hem wel zo dat als ik een onverwachte beweging maak hij zo schrikt dat hij van schoot springt en als je niet oppast je laptop van schoot rent.

Nu weet je ook wie onze jongste kater is. Nog twee voorstel rondes te gaan.
Liefs Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten