donderdag 23 april 2015

Silver


Silver is echt de mooiste van het hele stel. Zij is ook 01-06-2011geboren. Zij heeft een grijs/ zilver/ witte vacht. Welke kleur het is is erg afhankelijk van hoe het licht op haar vacht valt.

Wel is zij de schuwste van allemaal. Alhoewel ze de afgelopen maanden steeds leuker liever en aanhankelijker word. We kunnen haar nu aanhalen zonder dat je van angst wegkruipt.

Ze is nog wel erg bang voor de stofzuiger en vreemde geluiden die zij nog niet kent. Ik ben maanden bezig geweest om haar te laten wennen aan de stofzuiger. Ik heb zo`n stofzuiger met een variabel toerental. Dus als ik de stofzuiger weinig laat zuigen maakt hij een laag geluid en naar mate hij harder zuigt wordt het geluid steeds hoger. Ik heb de stofzuiger op een laag toeren tal aangezet en een hele tijd alleen maar aan laten staan zonder ermee te zuigen. Telkens zette ik het toerental wat hoger. Maar helaas, na een paar weken ben ik er mee gestopt. Ze is en blijft als de dood voor de stofzuiger. Vandaar dat ik nu het kleed uit de kamer heb gedaan zodat ik met de bezem kan vegen. Een paar keer per week zuig ik toch, maar probeer haar dan altijd in de ren buiten op te sluiten. Zo heeft zij er de minste hinder van.

Ben jij ook zo`n dierenvriend dat je je huis aanpast?
Liefs Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten