woensdag 22 juli 2015

Bonte koe

Over het algemeen zijn onze katten niet zo fotogeniek.  Dat komt vooral omdat de meeste zwervers zijn en de eerste tijd van hun leven vooral in angst hebben geleefd. Maar na 4 jaar begint Bonte koe eindelijk een beetje minder schrikachtig te worden. Vandaar dat ik deze mooie foto`s van de jongste meneer heb kunnen maken. Ik moet vaak lachen als ik Koe zie. Als ik iets "lelijk" vind dan zijn het zwart-witte katten. En laten van de 7 katten er nu 3 zwart wit zijn. Daarvan vind ik Koe het minst mooi. Het lijkt alsof Koe een scheef koppie heeft, maar dit komt enkel door de kleur en tekening.
Koe is inmiddels bezig om de macht over te nemen. Was het een aantal jaren geleden de rode kater Norrie die de baas was, nu is Koe het die regelmatig begint met vechten. Als hij de andere zwart-witte kater bespringt dan loopt deze gewoon door. Koe neemt dan een hap uit de vacht van Karel. Maar het interesseert Karel totaal niets. Dan is Koe dus druk met het haar weer uit zijn bek te krijgen en is Karel er al gemakkelijk bij gaan liggen. Voor Koe is dan de lol er af. En Karel???? Die sufferd is het hele gebeuren al lang weer vergeten. 
Liefs,
 
Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten