donderdag 30 juli 2015

Vakantie in eigen land

Zoals jullie misschien wel weten gaan wij altijd op vakantie in eigen land.  Toen de kids klein waren zijn weer eerst twee jaar naar Ootmarsum geweest en daarna twee jaar naar Brabant .  Daarna zijn we 11 jaar naar Voorthuizen  geweest met ons kleine sleurhutje. Dit jaar hebben we een grotere caravan gekocht en zijn we voor het eerst naar Lunteren geweest.  e hebben de fietsen mee zodat we als het mooi weer is kunnen gaan fietsen.
 
Al die jaren hebben we het getroffen met het weer,  behalve dit jaar.  Zaterdag 25 juli was het zo slecht dat er een weer alarm afgegeven is. Wij zijn dus wel gaan rijden ( het is maar 8 kilometer) maar hebben de voortent en de luifel mooi in de caravan laten liggen.  Inmiddels is het donderdag en heb ik nog steeds het gevoel dat het herfst is. Vandaar dat ik deze spreuk op mijn Facebook heb staan.
 
Ondanks het slechte weer vermaken wij ons prima. We nemen af en toe een duik in het heerlijk verwarmde zwembad. We spelen Rumikub. En ik maak regelmatig een popje van vilt. Ook kom ik eindelijk toe aan het lezen van enkele boeken. Ik heb er nog een dertig te gaan, dus wat dat betreft mag het nog wel een tijdje slecht weer blijven. Ik vind deze vakantie tot nu toe heerlijk rustig en relaxed. Waar herfstachtig weer toch al niet goed voor is?
 
Liefs,
 
Anita.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten