maandag 6 juli 2015

Foutje

Laatst was ik op het werk naar de wc gegaan. Ik zou een luchtje achterlaten die ik niet zo prettig vond en besloot om de spuitbus ter hand te nemen. Ik waarschuwde mijn collega`s met de mededeling: "Alarmfase ROOD'. Met andere woorden , daar moet je even niet komen. Toen een collega na een tijdje naar de wc ging vond ze dit.
 
Ze stuurde me vanaf het toilet een appje met de vraag: "Stonk het zo?" en deze foto. Dat was dus het geluid waarna ik een tijdje daarvoor opzoek was geweest en waarvan ik dacht dat de peuters het veroorzaak hadden.  Tijdens het dicht doen van de deur had ik namelijk wel wat gehoord maar kon het geluid niet thuis brengen. Door deze foto weet ik nu wat het was. En mijn collega....die kon er wel om lachen.
 
Liefs,
 
Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten