zondag 5 juli 2015

Zo een nieuwe dag

Vandaag is mijn nare gevoel van gister weer verdwenen. Ik heb het elk jaar. Na een paar warme dagen ben ik 1 dag niet lekker. Spugen, diarree, misselijk, als ik niet oplet val ik flauw. En de dag erop, zoals vandaag, is er niets aan de hand.

Ik heb het idee dat ik `s nachts oververhit raak of teveel vocht verlies waardoor deze klachten ontstaan. Maar zeker weten doe ik het niet. 

Het vochtverlies komt niet door het spugen of de diarree. Want ik voel me eerst niet lekker en pas na een paar uur moet ik spugen en ben ik aan de diarree.

Maar gelukkig is het vandaag allemaal weer voorbij. Al moet ik vanaf nu uren in de brandende zon werken, ik heb er geen hinder van.

Heb jij een idee hoe dit kan? Heb jij een idee wat ik eraan kan doen om dit te voorkomen?

Ik ben weer ingesteld op de zomertijd. Voorlopig ga ik dus heerlijk genieten van het mooie weer.

Liefs,

Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten