maandag 13 juli 2015

Herinnering aan muziek 1968

In 1968 was het nummer "Words" van de Bee gees een hit. Ik heb aan deze plaat herinneringen uit een veel latere tijd.

Ik heb ooit een vriendje gehad en hij leerde mij de platen van de Bee gees kennen. Waarschijnlijk kende hij die nummers doordat hij veel oudere broes en zussen had.

Ooit hebben mijn toenmalige vriendje en ik opgepast op een neefje en nichtje. Samen gingen wij op de brommer naar het huis van zijn jongste zus die niet in de buurt woonde. Daar vonden wij deze plaat en luisterde die samen. Het was vooral heel spannend om samen op te passen in een vreemd huis en een vreemde plaats. Dit is de herinnering die ik aan de Bee Gees heb.


Ik vind de Bee gees nog altijd mooie nummers hebben
Dus als ik deze plaat hoor dan komen herinneringen uit ongeveer 1984 1985 naar boven.

Liefs,

Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten