donderdag 16 juli 2015

Herinneringen aan muziek 1991

Aan het eerste half jaar van 1991 heb ik weinig of geen herinneringen aan muziek. Ik was druk met de verhuizing die pas in november 1990 plaats vond en die behoorlijk lang geduurd had. Dat kwam doordat ik alles met mijn dikke buik moest doen. En als ik zeg een dikke buik....dan bedoel ik een dikke buik. Daarna moest ik mijn draai vinden met een baby die erg veel huilde. Na drie maanden werd dat wat minder en kon ik een beetje bijtanken. De eerste herinnering aan muziek uit dat jaar is dan ook van de Scorpions met het nummer "Wind of change". Dit nummer moet zo rond juni een hit geweest zijn. Ik kan me nog herinneren dat ik met de naaimachine buiten zat te genieten van deze muziek. Eindelijk weer mijn eigen lijf terug. Geen baby die constant in de draagzak aan me bungelde. Heerlijk.

Extreme had ook in 1991 ook een schitterende hit met het nummer "More than words". In die tijd viel ik op de wat rustigere platen. Ik denk dat dat komt doordat mijn leven al druk genoeg was met voeden, verschonen en darmkrampjes. Ook Bryan Adems had een hit met een rustig nummer en wel met het nummer "Everything I do, I do it for you"

Nauwelijks waren we bekomen van de emoties die een zwangerschap en bevalling met zich mee brengt of nieuwe emoties stonden al weer voor de deur. In september 1991 overleed plotseling mijn schoonvader. In dat jaar bracht Cordon een nummer uit dat heette "Kon ik nog maar bij je zijn". Hoe toepasselijk werd dat voor ons.

1991 was dus een heftig en druk jaar voor me. Waarin erg veel gebeurde. Op naar het jaar 1992.
Liefs,

Anita.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten