donderdag 16 juli 2015

Herinneringen aan muziek 1992

 De lijst van nummer 1-hits in de Nederlandse Top 40 in 1992 laat zien dat Mr Big een hit met het nummer "To be with you". Deze plaat zong onze oudst mee toen hij zo`n heel klein ventje was. Hij kon helemaal opgaan in de muziek en dat was zo leuk om te zien. Van wie zou hij de liefde voor muziek gekregen hebben? Inderdaad van beide ouders.

 Ook Brain May had een nummer 1 hit met het nummer "Too much love will kill you". Een heerlijk nummer. Deze plaat doet me denken aan de dood van leadzanger Freddy Mercury. Ik vind het nog altijd erg jammer dat hij geen platen meer kan maken. Vooral de laatste platen die hij gemaakt heeft zijn mijn favoriet.

In 1992 was ik vooral heerlijk aan het genieten van onze oudste zoon die behoorlijk veel aandacht vroeg.  Samen wandelde we regelmatig naar het centrum of naar opa en oma. Even weg uit de thuissituatie zodat hij even wat anders te zien had en zich even kon vermaken. Geen druk van werk. Alleen maar op de klok leven voor de oudste. Een heerlijke tijd, waar ik met veel plezier op terug kijk.

Liefs Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten