maandag 20 juli 2015

Herinneringen aan muziek 1999

De lijst van nummer 1-hits in de Nederlandse Top 40 in 1999 laat zien dat Cher een nummer 1 hit had met het nummer Believe. Dit nummer doet me terug gaan naar de keerpersdagen in Doorn. Deze dagen werden altijd georganiseerd op "Goede Vrijdag". Het was dan altijd of heeel koud of heeeel warm. Dus na zo`n hele dag op het voetbalveld was je of helemaal verkleumd of verbrand. Met een grote groep keepers van alle leeftijden en oud keepers kwamen we dan samen op ons sportpark. Gezamenlijk ontbeten we dan en daarna met z`n alle richting Doorn. Iedereen nam wat mee. Dus zo gebeurde het dat we met tassen vol met brood, snoep, gekookte eieren en drinken aankwamen. Daar hadden we een "vaste"plek. Eenmaal al onze spullen op de plek begon de jeugd al snel met voetballen. Ze wisten ons in geval van nood altijd te vinden. Aan het einde van de dag gingen we allemaal naar huis om te douchen en om te kleden en dan met z`n alle nog ergens uiteten. Na zo`n dag was ik altijd erg rozig en vermoeid. Een keeper heb ik niet meer, dus keepersdagen zijn voor ons afgelopen. Maar ik heb er altijd van genoten. Ik heb begrepen dat er niemand meer van onze vereniging naar de keepersdagen gaat. Ook heb ik gehoord dat het niet meer georganiseerd word.
Maar als ik Cher hoor met haar nummer "Believe" dan denk ik altijd weer terug aan een mooie tijd.

Ook de Vengaboy`s hadden een hit met het nummer We`r going to Ibiza. Vooral het filmpje kan ik me nog goed herinneren. Het was een teken film , maar wel mooi gemaakt. Ik vond het nummer vooral een lekker ritme hebben.

Heb jij ook een bepaalt ritme wat je lekker vind?
Ben jij eigenlijk wel gek van muziek?
Of heb je net als ik te veel hobby`s?

Liefs Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten