zondag 23 augustus 2015

Pompoenen


Het herfstgevoel begint ook bij mij te komen. Helaas wel. Ik ben een zomermens. Maar als ik naar buiten kijk weet ik dat het waarschijnlijk wel weer een tijdje gaat duren.

Voor de paddenstoelen vind ik het nog een beetje vroeg, alhoewel ze al wel te vinden zijn. Regelmatig krijg ik de vraag waarom in de kleuren van vader tijd aangepast heb. Ik ben me rond deze tijd van het jaar ( Herfst) het meeste bewust van tijd. De geweldige tijd die achter ons ligt, de zomer dus. En de saaie tijd die voor ons ligt, winter. 

In de herfst is de natuur wel mooi om te zien, maar de regen en kou kan mij niet bekoren. Voor dit kastje heb ik nog niet zoveel gemaakt. Maar daar heb ik nu de tijd voor.

Wat zal ik eens maken? Ik weet het nog niet zo goed.
Liefs,
 
Anita
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten