dinsdag 6 oktober 2015

Echte paddestoelen

Ik heb weer een aantal foto's gemaakt van paddenstoelen. Nee, deze keer geen rood met witte stippen, maar en ander soort.  Ik heb alleen geen idee welk soort het is en of zij giftig zijn.
 
Ik ben op mijn werk met mijn peuters altijd bang dat zij ze in hun mond stoppen. Nu hebben wij gelukkig maar 1 peuter die nog veel in zijn mond stopt.
 
Deze paddenstoelen staan gelukkig niet op mijn werk maar bij mijn schoonmoeder. Ik vind het jammer dat ik ze niet in mijn tuin heb staan, maar op grind groeien nu eenmaal geen paddenstoelen.
En om nu mijn hele tuin vol te storten met bladeren en vergane hout vind ik ook zo wat.
 
Nu ga ik gewoon heerlijk het bos in om te wandelen en paddenstoelen te fotograferen.
 
Ben jij ook zo'n natuur mens? Ik vind het heerlijk om lange wandelingen te maken.
 
Liefs,
 
Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten