woensdag 7 oktober 2015

Heksjes

Vandaag heb ik twee foto's gemaakt van een aantal heksjes. Ik heb er nog meer maar die staan nu niet op de foto. Enkele moeten nog afgemaakt worden.  Ik heb eigenlijk niks met Halloween maar vind lieve heksjes wel leuk. 
 
Ik twijfel nog of ik de hekjes en grote neus zal geven of dat ik ze zo zal laten. Zo hebben ze een wat vriendelijker uiterlijk. Zeker in combinatie met pompoenen vind ik de heksjes leuk.
 
Misschien dat je het feest ooit eens meemaakt moet hebben om het te waarderen?  Maar ik neem aan dat dat niet zo snel zal gebeuren. Als ik het goed heb wordt het vooral in Amerika gevierd.  De kans dat ik daar naar toe ga is niet zo groot.
 
De heksjes mogen blijven staan tot begin november.  Wat ik er dan voor popjes neer ga zetten weet ik nog niet. 
 
Zou het dan al sneeuwen? Ik hoop het nog niet. Ik vind sneeuw alleen leuk met de kerstdagen. Oke, tussen kerst en oud en nieuw kan ik het nog wel waarderen, maar daarna ben ik er helemaal klaar mee.
 
Ik kan me alle sneeuw van een paar jaar geleden (2009) nog goed herinneren. Ik heb uren gesjouwd door de sneeuw en hele leuke foto`s van onze jongste zoon gemaakt.
 
s`Avonds ben ik alleen weer gaan wandelen. Koud was het niet maar zo ontzettend mooi. De sneeuw die onder je voeten kraak is zo`n mooi geluid. Er waren maar weinig mensen buiten en de kinderen lagen al op bed. Het was  bijna Kerst. Overal in huis stonden de kerstbomen versiert te stralen en lagen er cadeautjes onder de bomen. Geweldig! Ik ben de verschillende wijken van ons dorp doorgewandeld. Helemaal bezweet kwam ik thuis. Een hele mooie herinnering.
 
Maar goed, ik dwaal af. Dus als er nog geen sneeuw ligt begin november moet ik nog maar even denken wat ik er neer zal zetten. Voor Sinterklaas is het dan nog te vroeg.
 
Heb jij een leuk idee wat ik er dan in mijn kastjes kan zetten?  Laat het me dan graag weten.
 
Liefs,
 
Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten