vrijdag 30 oktober 2015

Hallo november

Voor weer het weten is het al weer november. De maand waarin ik geboren ben. De drukke
 maand waarin weer definitief afscheid nemen van de bladeren aan de bomen en genieten van de aankomst van Sinterklaas en Zwarte Piet.  Alhoewel daar tegenwoordig ook hele discussies over ontstaan. Mag ZWARTE Piet nu wel of niet? Moeten er Pieten komen met verschillende kleuren? En wie wordt er dan weer gediscrimineerd. Voor mij is en blijft het ZWARTE Piet! Maar ik dwaal af.

Voor mij en maand waar ik ieder jaar weer tegenop zie.  Net zoals ik op zie tegen de maanden januari en februari. Donkere, koude en lange avonden waarin ik weinig kan hobbyen omdat er zo weinig daglicht is. Maar goed...we zullen het ermee moeten doen. Nu nog maar even genieten van het herfstweer met al haar mooie kleuren en geuren. 

Liefs, 

Anita 

2 opmerkingen: