zaterdag 31 oktober 2015

Winter is coming

Voor we het weten is het weer zo ver. De vorst komt dan zomaar stiekem ons land binnen vallen. Ik oktober hebben we al drie dagen de ramen van de auto moeten krabben. Hopelijk blijft de sneeuw weg tot de kerstvakantie. Dan vind ik het wel heerlijk. Maar dan moet er ook wel een dik pak sneeuw vallen en niet zo`n klein laagje. Soms denk ik er wel eens over om bv naar Oostenrijk op wintervakantie te gaan. Einde lopen in de sneeuw lijkt me geweldig. Niet dat ik kan skiƫn of langlaufen, maar het is altijd nog te leren. Kijk hele afdalingen zal ik niet zo snel maken ( ik ben veel te bang dat ik al mijn botten breek) maar een beetje glijden en wandelen lijkt me schitterend.
Ben jij een wintersport mens? Wie weet word ik ooit nog eens een winterliefhebber? Ik reken er niet op hoor. Het is me al snel te koud. Dan toch maar naar een warm land om te overwinteren?
Ach ook dat zal niet gebeuren.
 
Liefs,
 
Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten