dinsdag 13 oktober 2015

Herfstfoto`s in fotoframe geplaatst

Deze afbeeldingen heb ik allemaal op het Internet gevonden en in een frame gezet. Daarvan kan ik geen genoeg krijgen. Sinds ik dat programma ontdekt heb ben ik heel veel in een frame aan het bewerken.
Het liefst zou ik veel meer foto`s plaatsen maar mijn gezin wil niet op mijn blog en daar heb ik respect voor. Zelf ben ik ook niet van op de foto gaan. Meestal bevind ik mij achter de camera.
Zo eens per jaar dan komt de schoolfotograaf op mijn werk en heb ik een leuke foto. En dat is ook voldoende.
 
De foto`s die ik op mijn werk maak ( en dat zijn er veel) kan ik ook niet plaatsen. Ik vind het namelijk ongepast om foto`s van een ander zij/ haar kinderen op het internet te plaatsen. Dus blijven er weinig plaatjes over om te plaatsen. Ja de foto`s van mijn seizoenskasten en de dieren. Maar het meeste hebben jullie daarvan nu wel gezien. Misschien dat ik eens even opzoek ga naar foto`s van knutselwerkjes en activiteiten van mijn werk waar geen kinderen bij op de foto staan. Daar zijn er ongetwijfeld ook veel van op mijn pc te vinden. Misschien breng ik op die manier een ander weer op een leuk idee.
Ben jij ook zo van het maken van foto`s?
Plaatst je die op het internet?
 
Liefs,
 
Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten