woensdag 14 oktober 2015

Vakantie /scrapbook van de brug

Ik verveel me eigenlijk nooit.  Wat zeg ik.....er zitten standaard te weinig uren in mijn dag. Ik heb zoveel hobby's dat ik aan de helft niet eens toe kom. Laat staan dat ik het op mijn blog laat zien.  Op mijn blog laat ik eigenlijk alleen natuur en de jaartafel zien. Misschien moet ik daar toch eens verandering in brengen. 
Dat ik graag scrapbook dat weten meeste denk ik niet eens. Ik heb al vele pagina's gemaakt.  Hier zie je er twee van.  Binnenkort zal ik eens kijken welke pagina's ik nog meer zal laten zien.
Dit zijn zeker niet de mooiste scrapbook pagina's maar wel waar ik het laatst in een blogje over heb gehad. 
 
In het blogje "heksjes van 2 oktober 2015" heb ik het over een pak sneeuw wat dan gevallen is en wat een enorme indruk op mij gemaakt heeft. Onder de foto's zit een soort kaart waarop ik het een en ander geschreven heb over de foto's. De bovenste is van onze voor en achtertuin. Het mooie op deze foto vind ik de sneeuwvlokken die je echt ziet vallen en de kaartspel vormen van de heg bedekt met een dikke laag sneeuw.
 
De rechter foto laat een bruggetje zien waar ik als kind overheen moest om bij school te komen en waar ik in als kind door het ijs heen zakte. Hetzelfde bruggetje waar ik over heen liep met mijn drie zoons aan de hand om ze naar die zelfde basisschool te brengen. Ook hetzelfde bruggetje bracht mij bij mijn peuterwerk. Eerst op de basisschool en later op de peuterspeelzaal wat ik met enorm veel plezier gedaan heb. Te veel herinneringen aan 1 bruggetje. Alleen over dit bruggetje zou ik een heel boekwerk kunnen schrijven. Vandaar dat deze foto`s me ook zo dierbaar zijn.
 
Heb jij ook zoveel mooie dierbare herinneringen aan sneeuw?
Zou er deze winter weer een dik pak sneeuw vallen?
Voor de kinderen hoop ik het echt.
 
Liefs ,
 
Anita.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten