vrijdag 20 november 2015

Drie kerstboom hangers

Zoals je hebt kunnen lezen ben ik van plan een kerstboom  vol met zelf gemaakte kerstversiering te maken.  De eerste drie zijn, zoals je kunt zien,  klaar. Het is en heel werk. Ik probeer er elke dag een te maken.  Maar of dat lukt?  Ik weet het niet.  
 
Nu heb ik ook niet de meest makkelijke patroontjes opgezocht.  Ik ga ook nog wat simpelere versiering maken.  Maar daar begin ik pas aan als ik niet zoveel inspiratie met heb. Ik vind de sneeuwpop eigenlijk het leukst. Maar ook het meeste werk.  Misschien opzoek naar een simpeler exemplaar? 
 
Heb jij nog leuke ideeën?   Misschien iets waar minder tijd in gaat zitten? Het moet wel in de kleuren licht en donker bruin, beige, wit, rood en groen zijn. Anders dan wordt het wel een hele bonte boom.  Deze kleuren in combinatie met zilveren ballen moei kunnen, toch? 
 
Liefs, 
 
Anita 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten