woensdag 18 november 2015

Lekker en mooi fruit

Zoals je kunt zien ben ik op zoek geweest naar mooie gezonde traktaties.  Op mijn werk wordt nog regelmatig op snoep,  koek en chips getrakteerd.  Ik zou zo graag willen dat ouders voor een gezonde traktatie gaan.  Misschien toch nog weer eens een workshop eraan wagen?
 
Wat ouders vaak aangeven is dat zij trakteren op iets wat hun eigen peuter lekker vinden.  Ik moet zeggen dat ik dat ook wel begrijp. Zelf zou ik ook niet zo snel iets gezonds trakteren als mijn kinderen het niet zo lekker vinden. Maar om nu 35 keer per jaar snoep etc te krijgen vind ik ook niet handig. Gelukkig hebben wij bijna geen peuters met overwicht.
 
Wat zou jij doen?  Toch vragen om een gezonde traktatie?  Of het gewoon zo laten?
 
Liefs,

Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten