maandag 16 november 2015

Het seizoenskleed

Ik ben al een tijdje bezig met dit mooie wandkleed. Ik maak het zonder hulp of les. Door te kijken naar andere hun wandkleden probeer ik dit kleed te maken Maar weet het even niet meer. 
 
Ik weet niet welke bloemen de beide kindjes in hun handen moesten gaan houden.  
Wat zijn nu echte voorjaarsbloemen?  En dan. ...hoe maak je die op zo'n klein stukje?
 
Ik weet wel dat ik de boom vol maak met roze prunus bloesem. Dat is voor mij echt het toppunt van voorjaar. Maar ik zie mezelf nog geen sneeuwklokjes maken van wol. Wat dan wel? 
 
En wat zou jij als zomer bloemen maken? Een roos? Of misschien wel. ... geen idee.  Ik wil nog zo graag een zonnebloem op mijn kleed.  Maar hoort die nu bij de zomer of bij de herfst? 
 
Dus al je tips zijn weer welkom. 
 
Liefs, 
 
Anita 

2 opmerkingen: